nízké ceny každý den
Vyberte kategoriiSortiment
cs-CZ
Čeština
cart
Košík
0 
menu

Mega sada deskových her 16v1 pro děti a dospělé Deskové hry + karetní hry a logické hry

Kód: i677_14381
239 
ks
Čtyři dny
?
Kdy dostanu zboží? 02.05. - 03.05.
Mega sada deskových her 16v1 pro děti a dospělé Deskové hry + karetní hry a logické hry
Popis herní set 16v1


Herní set 16 v 1 je určen pro děti od 3 let. Skvělý způsob, jak společně strávit volný čas. Každý si v ní najde něco pro sebe, na výběr je až 16 her a spousta příslušenství potřebného k jejich hraní.
1. Mezinárodní šachy

Připravte si hrací desku a 16 bílých a černých pěšců: krále, hejtmana, dva střelce, dva jezdce, dva skokany, dvě věže a osm pěšců, rozmístěte je na desce podle pokynů. Bílí pěšci začínají jako první.
Cílem hry je zlikvidovat soupeřova krále. Králové se mohou pohybovat vertikálně, horizontálně i diagonálně. Věže se mohou pohybovat vertikálně a horizontálně, ale nemohou se pohybovat diagonálně. Gooni se mohou pohybovat pouze po diagonále.
 
2. Lucky 26

Připravte si hrací desku a pěšce s čísly 1 až 12. Uspořádejte čísla tak, aby součet čísel v jednom řádku byl 26. Začněte nahoře a pokračujte po směru hodinových ručiček.
3. Husí šachy

Připravte si hrací desku, 4 pěšce a hrací kostku. Umístěte pěšce vedle sopky a poté se střídejte s ostatními hráči házením kostkou a přesouváním pěšců o množství určené kostkou. Pokud stojíte na pozici 8,16,26,39,53 - můžete kostkami házet znovu. Pokud dosáhnete bloku číslo 21, vraťte se na pozici 18. Na pozici 31 se vraťte na 6, z pozice 42 se vraťte na 36, na pozici 52 se vraťte na 45 a na pozici 58 se vraťte na 54. Vyhrává hráč, který jako první dosáhne pozice 63.
4. Hadi a žebříky

Připravte si hrací desku, 4 pěšáky a hrací kostku. Umístěte pěšce do bloku č.1 a pak hoďte kostkou a posuňte pěšce o tolik míst, kolik ukazuje kostka. Pokud se zastavíte u bloku s žebříkem, vylezte na něj. Po žebříku můžete pouze vylézt nahoru, dolů po něm slézt nemůžete. Pokud číslo z kostky přesáhne počet kostek, které zbývají na cíl, musí se hráči vrátit o číslo, které přesahuje. Hráč dosáhne cíle pouze tehdy, pokud se číslo na kostce rovná přesně počtu bloků, které zbývají do cíle. Hráč, který se dostane do cíle jako první, vyhrává.
5. Dáma (pět v řadě)

Připravte si hrací desku, 5 bílých a 5 černých pěšců. Uspořádejte je na tabuli podle pokynů. Každý hráč může pohybovat svými pěšci horizontálně nebo vertikálně a o libovolný počet kroků, ale nemůže v polovině cesty změnit směr. Hráč vyhraje, když buď srazí všechny soupeřovy pěšce, nebo když jeho soupeř nemá kam jít.
6. Melounové šachy

Připravte si hrací desku a 6 bílých a 6 černých pěšců. Uspořádejte je na tabuli podle pokynů. Každý pěšec se může podílet na znehybnění pěšců jiného hráče, obklíčení nepřátelští pěšci jsou zabráni. Hráč, který získá čtyři soupeřovy pěšce, vyhrává.
7. Zvířata

Připravte si herní desku a 16 figurek se zvířaty. Každý z hráčů má k dispozici 8 zvířat, například slona, lva, tygra, geparda, vlka, psa, kočku a myš. Měly by být umístěny na příslušná místa, jak je uvedeno v návodu. Silnější sežere slabšího. Síla zvířat je seřazena od nejsilnějšího po nejslabší. Slon>pes>tygr>gepard>vlk>pes>kočka>myš>slon. Pokud se zvíře jednoho hráče dostane do jeskyně soupeře, vyhrává tento hráč; hráči nemohou přesouvat své vlastní jeskyně. Hra končí, pokud jeden z hráčů sní všechna soupeřova zvířata nebo pokud jsou všechna jeho zvířata uvězněna a nemohou se pohybovat.
8. Válečná hra

Připravte si hrací desku, jednoho černého pěšce a tři bílé pěšce. Hráči si vyberou barvu pěšců. Bílí pěšci jsou bloky, černí pěšci jsou vojáci. Rozmístěte pěšce podle návodu. Černá armáda se musí dostat z bunkrů (bílých), zatímco bunkry musí obklíčit černé. Černý jde první, může se pohybovat dozadu, dopředu, doprava a doleva. Bílý nemůže ustoupit. Bílý vyhrává, když obklopí černého, a černý vyhrává, když opustí kruh.
 
9. Morris devět mužů

Připravte si hrací desku s 9 bílými pěšci a 9 černými pěšci. Každý hráč si vybere barvu pěšců. Oba hráči provedou vždy 1 tah, pokud hráč provede tři pěšce v řadě (vodorovně nebo svisle), může vzít jednoho ze soupeřových pěšců, ale nemůže vzít pěšce, kteří jsou již v řadě tří. Jakmile je všech 9 pěšců na hrací ploše, mohou hráči přesunout své pěšce na blízké bloky pomocí šipky zobrazené na hrací ploše. Když hráči zbývají tři pěšci, mohou se pěšci pohybovat kdekoli na šachovnici bez ohledu na jejich pozici. Hráč prohrává, když mu zbývají pouze 2 pěšci nebo když se všichni jeho pěšci nemohou pohnout.
10. létající šachy

Připravte si hrací desku, 16 pěšců (4 od každé barvy) a hrací kostku. Každý hráč si vybere barvu a umístí pěšce na příslušná místa na hrací desce. Hru začíná nejmladší hráč a hráči hází kostkami po směru hodinových ručiček. Odstartuje pouze hráč, který získá 6 bodů. Pokud padnou dvě šestky za sebou, můžete na desku položit dalšího pěšce nebo posunout pěšce, který už na desce je. Vyhrává hráč, který se všemi pěšci dorazí do cíle jako první.
11. políčka

Připravte si hrací desku, 12 černých a 12 bílých pěšců. Každý hráč si vybere barvu pěšců a rozmístí je podle návodu. Cílem hry je zlikvidovat všechny soupeřovy pěšce. Pokud jsou vaši pěšci vedle soupeře a za ním je prázdné pole, můžete pěšce přeskočit, čímž soupeřova pěšce zlikvidujete.
 
12.Chyť tygra

Připravte si hrací desku, 16 černých a 1 bílého pěšce. Každý si vybere barvu. Bílá je pro tygra, černá pro psy. Tygr musí sežrat psy, aby se dostal z obležení, psi musí tygra obklíčit. Bílý tým vyhrává, když jsou všichni černí mimo hru nebo když zbývá pouze jeden černý. Černý tým vyhrává, když jsou všichni bílí uvězněni a nemohou se hýbat nebo odstranit černé.
13.Pět v řadě

Připravte si hrací desku, například pro mezinárodní šachy,20 bílých a 20 černých pěšců. Každý hráč si vybere barvu pěšců, vždy 1 tah na hráče. Vyhrává hráč, který doplní pět pěšců v řadě v libovolném směru.
14. calc 24

Připravte si sadu karet. Odstraňte žolíky a položte zbývajících 52 karet na stůl. Hráči si z banku vezmou 4 karty. Vítězem se stává ten, kdo v jakémkoli výpočtu získá skóre 24 (J znamená 11, Q 12, K 13, A1).
15.Rybářská kočka

Připravte si pokerovou sadu. Rozdejte karty hráčům. Hráči zahrají karty a seřadí je. Pokud je některá z karet hráče stejná jako karta zobrazená na řádku, může si ji vzít. Hru vyhrává ten, kdo nasbírá všechny karty, nebo ten, kdo nasbírá nejvíce karet.
16. většina

Připravte si pokerovou sadu, odstraňte žolíky a nechte na stole 52 karet. Rozdělte karty mezi hráče tak, aby každý měl 13 karet. Jeden z hráčů ukáže kartu jako první a barva karty bude barvou pro dané kolo. Ostatní hráči pak ukáží kartu stejné barvy, jakou ukázal první hráč. Hráč s nejvyšším číslem vyhrává kolo. Pokud nemáte kartu stejné barvy jako první hráč, ukažte jinou kartu, ale tato karta bude považována za nejslabší. Pořadí karet: A>K>Q >J>10>9>8>7>6>5>4>3>2. Tým, který vyhraje kolo, vede další kolo. Hra končí po 13 kolech.
Rozměry
- pěšáci cca. 2 cm,
- herní desky cca. 25 cm x 25 cm,
- podstavec cca. 26,5 cm x 25 cm,
- balení cca. 27,5 cm x 27,5 cm x 5,5 cm.
Obsah sady


- plastový stojan na desky,
- pět oboustranných desek,
- samolepky na pěšáky,
- 50 žlutých pěšáků,
- 40 bílých pěšáků,
- 40 černých pěšáků,
- hrací kostka,
- pokerové karty,
- návod. 

Parametry
Kód:
i677_14381
EAN:
5903864954104
Rychlé doručení
Od objednání 24 h
Zákaznický servis
Po-Pá: 7-15:30
Bezpečná platba
je naší prioritou
Akční nabídky
Slevy až 50 %
Ověřená firma
Více než 10 let na trhu
Spokojení zákazníci
300 000+ objednávek
Přihlášení
Nemáte ještě účet?Zaregistrujte se.
Hlídání produktu
Zadejte podmínky a email, na který chcete poslat zprávu při splnění těchto podmínek